وبلاگ سید محمد غفاریان

مرد را دردی اگر باشد خوش است ، درد بی دردی علاجش آتش است ... (مجذوب تبریزی)

وبلاگ سید محمد غفاریان

مرد را دردی اگر باشد خوش است ، درد بی دردی علاجش آتش است ... (مجذوب تبریزی)

به وبلاگ سید محمد غفاریان خوش آمدید. من دانشجوی مقطع دکتری رشته مهندسی کامپیوتر در دانشگاه صنعتی امیرکبیر هستم. در این وبلاگ من نظرات، دانش و تجریبات شخصی خودم در حوزه های مختلف از جمله دنیای فناوری اطلاعات و مباحث کامپیوتری، باورهای مذهبی و موضوعات سیاسی-اجتماعی را منتشر خواهم کرد. به امید آنکه این مطالب مورد استفاده دیگران نیز قرار گیرد.

آخرین مطالب

۲ مطلب در ارديبهشت ۱۳۹۶ ثبت شده است

 

بنام یگانه آفریدگار راستی و درستی

زمانیکه با اکثریت قریب به اتفاق افراد از طیف‌های مختلف مردم در اطراف خود درباره عملکرد دولت آقای روحانی صحبت کنید، همگان درباره اینکه دولت آقای روحانی کارنامه قابل دفاعی ندارد اتفاق نظر دارند ... اما حتی در میان همین افراد هم کسانی را می‌بینید که با وجود پذیرش بی‌کارنامه بودن دولت یازدهم، قصد دارند به آقای روحانی رأی بدهند!!  اما چرا؟! ... استدلال‌های مختلفی وجود دارد که توسط توپخانه رسانه‌ای و تبلیغاتی حامی آقای روحانی از داخل و خارج کشور بر مردم بمباران می‌شود که اینان را «فریب‌های انتخاباتی جبهه آقای روحانی» می‌نامم. در این مطلب قصد دارم به چهار مورد از پر تکرارترین این فریب‌ها اشاره کنم و پاسخی برای آن نیز ارائه کنم. باشد که گامی مثبت در راستای روشنگری افکار عمومی برداشته شود؛ انشاء الله.

۲ نظر موافقین ۲ مخالفین ۰ ۲۵ ارديبهشت ۹۶ ، ۰۶:۴۰
سید محمد غفاریان

بنام آفریدگار راستی و درستی

 

رفتار جبهه آقای روحانی از دو هفته پیش تا کنون خیلی تغییر کرده است ... گویا محاسبات اولیه آنها در ابتدا این بوده که برای پیروزی در انتخابات چندان دشواری ندارند ... اما پس از مناظرات اول و دوم و استقبال‌های گسترده و پرجمعیت از نامزدهای رقیب (بخصوص سخنرانی‌های آقای رئیسی) در شهرهای مختلف و برخی وقایع دیگر (که اشاره خواهم کرد) گویا ترس و نگرانی جدی در جبهه آقای روحانی و حامیان او ایجاد شده است ... لحن آقای روحانی خیلی تندتر و گزنده‌تر شده است ... افراد زیادی که قبلا در حمایت از وی به میدان نیامده بودند، اکنون تمام عیار وارد کارزار حمایت از دولت فعلی شده‌اند ... نکته کلیدی که می‌خواهم توجه همگان را به آن جلب کنم این است: آقای روحانی بر خلاف دیگر رقبا، بیش از آنکه از برنامه‌های خود برای شکوفایی اقتصاد و بهبود وضعیت کشور بگوید، با بدگویی‌های عجیب و غریب درباره دیگر نامزدها و طرح مسائل حاشیه‌ای، مردم را از رأی دادن به آنان می‌ترساند ... به راستی چرا ؟!

 

۲ نظر موافقین ۲ مخالفین ۰ ۲۰ ارديبهشت ۹۶ ، ۲۰:۵۳
سید محمد غفاریان