وبلاگ سید محمد غفاریان

مرد را دردی اگر باشد خوش است ، درد بی دردی علاجش آتش است ... (مجذوب تبریزی)

وبلاگ سید محمد غفاریان

مرد را دردی اگر باشد خوش است ، درد بی دردی علاجش آتش است ... (مجذوب تبریزی)

به وبلاگ سید محمد غفاریان خوش آمدید. من دانشجوی مقطع دکتری رشته مهندسی کامپیوتر در دانشگاه صنعتی امیرکبیر هستم. در این وبلاگ من نظرات، دانش و تجریبات شخصی خودم در حوزه های مختلف از جمله دنیای فناوری اطلاعات و مباحث کامپیوتری، باورهای مذهبی و موضوعات سیاسی-اجتماعی را منتشر خواهم کرد. به امید آنکه این مطالب مورد استفاده دیگران نیز قرار گیرد.

آخرین مطالب

۳ مطلب در خرداد ۱۳۹۶ ثبت شده است


بسم رب شهر رمضان


مردم در ایام انتخابات حسابی اهل سیاست شده بودند ... ان شاء الله کسانی که خیلی سینه چاک طرفدار آقای روحانی بودند همچنان اخبار سیاسی روز را دنبال می‌کنند، چون اخبار بسیار ناخوشایندی طی دو هفته اخیر پس از اعلام نتایج انتخابات منتشر شد ... البته این اخبار برای ما جای تعجب و تازگی نداشت و ما می‌دانستیم وضعیت کشور چیست و در صورت ادامه دولت آقای روحانی، چگونه خواهد شد ... اما سؤال اینجاست: « آیا افرادی که در هفته‌های گذشته خیلی آتشین از دولت آقای روحانی حمایت کردند هم این اخبار را می‌خوانند؟ چطور آنرا هضم می‌کنند ؟! » ... سؤال جالب‌تر: « اگر به جای حسن روحانی، سید ابراهیم رئیسی پیروز انتخابات شده بود و این اخبار را می‌دیدند، واکنش طرفداران روحانی چه بود ؟! » ...


موافقین ۲ مخالفین ۰ ۱۴ خرداد ۹۶ ، ۱۶:۳۰
سید محمد غفاریان


بسم رب شهر رمضان


در این مطلب تنها به چند مقاله از نویسندگان و نخبگان دیگر اشاره می‌کنم که مطالب حقیقتا خواندنی درباره دوازدهمین انتخابات ریاست جمهوری و پیروزی مجدد آقای حسن روحانی نگاشته اند. باشد که مورد استفاده همگان قرار گیرد. ان شاء الله حضرت حق در این ماه پر برکت به همه مؤمنین توفیق ارتقای ایمانی و معرفتی عنایت فرماید. آمین.


موافقین ۲ مخالفین ۰ ۱۱ خرداد ۹۶ ، ۱۳:۴۹
سید محمد غفاریان


بسم رب شهر رمضان


انتخابات ریاست جمهوری ۱۳۹۶ هم با فراز و فرود‌های خود به پایان رسید. در این مطلب می‌خواهم درباره فرصتی که برای بار دوم از دست ملت و مملکت رفت و همچنین از فرصت‌های بزرگی که برای آینده ایجاد شده است بنویسم. بار دیگر در این انتخابات فرصتی برای مردم ایران پیش آمد تا اولین رئیس جمهور حقیقتا انقلابی در دوران پس از دفاع مقدس را انتخاب کنند. بار قبل آن در انتخابات سال ۱۳۹۲ بود که مردم ایران آن فرصت را از دست دادند و بار دوم آن امسال بود که متاسفانه بازهم مردم ایران این فرصت را از دست دادند. آقای حسن روحانی که در سال ۱۳۹۲ با ضعیف‌ترین رأی در تاریخ انتخابات ایران (یعنی با کمتر از ۵۱٪ آراء مردم) به ریاست جمهوری رسید، امسال نیز برای بار دوم با ۵۷٪ آراء مردم به عنوان دوازدهمین رئیس جمهوری اسلامی ایران انتخاب شد.


موافقین ۲ مخالفین ۰ ۰۶ خرداد ۹۶ ، ۱۵:۴۸
سید محمد غفاریان