وبلاگ سید محمد غفاریان

مرد را دردی اگر باشد خوش است ، درد بی دردی علاجش آتش است ... (مجذوب تبریزی)

وبلاگ سید محمد غفاریان

مرد را دردی اگر باشد خوش است ، درد بی دردی علاجش آتش است ... (مجذوب تبریزی)

به وبلاگ سید محمد غفاریان خوش آمدید. من دانشجوی مقطع دکتری رشته مهندسی کامپیوتر در دانشگاه صنعتی امیرکبیر هستم. در این وبلاگ من نظرات، دانش و تجریبات شخصی خودم در حوزه های مختلف از جمله دنیای فناوری اطلاعات و مباحث کامپیوتری، باورهای مذهبی و موضوعات سیاسی-اجتماعی را منتشر خواهم کرد. به امید آنکه این مطالب مورد استفاده دیگران نیز قرار گیرد.

آخرین مطالب

۳ مطلب در تیر ۱۳۹۳ ثبت شده است

بسم رب الحیدر


امروز داشتم سخنان اساتیدی که در همایش بزرگ «خط قرمز» سخنرانی کرده اند را مرور می کردم و از همه بیشتر حرف های حاج سعید قاسمی به دلم نشست. خدا حاج سعید را حفظ کند که الحق یک بچه حزب الهی اصیل و ریشه دار است. حاجی اصل حرف درباره اشکال اصلی مذاکرات مستقیم با آمریکایی ها را گفته و این دقیقا حرف دل من هم هست که هر بار تصاویر مذاکرات با آمریکایی ها و پشت میز نشست ها و لبخندهایشان را می بینم قلبم به درد می آید و وجودم آتش می گیرد که نباید این اتفاق می افتاد.


۲ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰ ۲۹ تیر ۹۳ ، ۲۲:۱۷
سید محمد غفاریان

بسم رب شهر رمضان


در حالیکه مذاکرات طولانی مدت تیم آقای دکتر ظریف با نمایندگان کشورهای 5+1 در جریان بود و اخبار بسیار نگران کننده ای از وین به گوش می رسید، فرمایشات رهبری در دیدار رمضانی با مسئولان و کارگزاران نظام از بروز یک افتضاح دیگر توسط تیم مذاکره کننده آقای ظریف جلوگیری کرد و نقشه های دشمنان ایران اسلامی را بر باد داد و بار دیگر ولایت به داد ملت و مملکت رسید ... می پرسید چطور؟ در ادامه عرض خواهم کرد.


موافقین ۱ مخالفین ۰ ۲۳ تیر ۹۳ ، ۰۸:۰۰
سید محمد غفاریان

بنام آنکه جان را فکرت آموخت
چراغ دل به نور جان برافروخت


با روی کار آمدن دولت یازدهم، مذاکرات پرونده هسته ای جمهوری اسلامی ایران با نمایندگان 5+1 در ژنو به مدیریت محمدجواد ظریف در اواخر سال ۲۰۱۳ در نیمه شب یکشنبه 24-Nov مصادف با ۳ آذر ۱۳۹۲ به توافقی تحت عنوان «Joint Plan of Action» (ترجمه: برنامه اقدام مشترک) رسید که بازخوردهای مختلفی از جناح های مختلف به همراه داشته است. در همان یک ماه نخست، تحلیل ها و نقدهای متعددی به این توافقنامه از سوی نخبگان و برخی رسانه ها ارائه شد که منتقدین با توهین ها و برچسب های مختلف از سوی دولتمردان و شخص آقای رئیس جمهور مواجه شدند! اکنون که به پایان دوره شش ماهه گام نخست توافق نزدیک می شویم و در آستانه توافق بر سر گام نهایی هستیم، اینجانب بر خود می دانم که سهمی در این میان ایفا کنم و به نوبه خود گام کوچکی در راستای آگاهی و تنویر افکار عمومی درباره واقعیات این توافقنامه بردارم.

۱ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰ ۱۱ تیر ۹۳ ، ۰۶:۱۹
سید محمد غفاریان